Odwiedziliśmy bardzo znany Małpi Las tu na Bali i było to ... Przeżyciem😅. Małpy uwielbiają banany ktore można było kupic za kilka tysięcy żeby usiadły na ramionach ale okazało sie ze nie potrzebabylo bananów by je zwabić do siebie. Wystarczyło usiąść na ławeczkach i czekać. 

Zawartość mojej pustej torebki bardzo je zainteresowały i odrazu obie małpki wskoczyły mi na ramiona w poszukiwaniu "ukrytego" jedzenia. Myślały ze gdzies je ukryłam haha. 


buzaki 

Wylądowaliśmy na wysepce Nusa Lembongan , 30min od głównej wyspy - Bali. Jest pięknie! Mamy juz ulubioną restauracje Sandy Bay. Leży dobrze położona , jedzenie jest dobre, maja kokosy i mogą nas odebrać i odwieść do domu. (Mieszkamy dosyć off wiec podważenie jest bardzo praktyczne) 


Wrzucę pare fotek 

Oj bali jest cudowne! I gorące. Temperatura trzyma sie na +- 30 stopni codziennie i gorąco jest nawet wieczorem. Mieszamy bardzo ładnie i szkoda bedzie opuścić ten zakątek na kolejny. 

Byliśmy na kilku wycieczkach z taksówkarzem który nas odebrał z lotniska i został naszym prywatnym driver przez ostatnie kilka dni. Nie żałujemy. 

buziaki