Aloha! 

Znajduje się aktualnie na Hawajach. Na wyspie Oahu. 

Pogoda jest wspaniała i towarzystwo super! 
Spotkałam Martynę która tu już jest od stycznia! Mieszkamy razem w Air BnB. Mamy smochod i poruszamy się swobodnie po wyspie. Kupiliśmy obie deski domserforwanie i wczoraj poserfowalysmy trochę. Muszę powiedzieć, że było bardzo fanjie i nawet zapamiętałam jak się na desce poruszać po kilku latach! 

Ale powiem wam coś śmiesznego. 
Wylądowałam w Honolulu o północy i Martyna mila mnie odebrać. Mija pół godziny. Mija godzina. Mijają dwie godziny i dalej jej nie ma. Dzwoniłam i pisałam ale nie odbierała. Wk końcu koło 06 rano Martyna odpisała! Właśnie się obudziła. Myślała, że ja ładuje następnego dnia koło północy!😂 no coz. Na szczescie  Starbucks otoworzyli koło 05 i kupiłam sobie kawę i kanapkę. 
Jak martyna przyjechała pojechałyśmy do mieszkania, przysznic, kawa i śniadanko. Potem ruszylysmy we trzy (bo była z nami koleżanka Martyny - Kat z Niemiec) na plażowanie. Miły pierwszy dzień. Padłam do łóżka o 20ej haha. 


Hawaje😍

Przesieciane 7 godzin na lotnisku.

Lot Helsinki - LA —11 godzin.

Kawa wielkości mojej głowy 😂😂😂

Następnego dnia (dalej z małym jetlagiem) postanowiliśmy z Kat iść na hike do Stairway To Heaven. Zajęło nam to całe 7(!) godzin w górę i w dół! Ale widoki- WOW!!!! Cudne. 

(null)
Tam delko był czubek
(null)

(null)

(null)

Szczęście, że już zaraz na miejscu!

STAIRWAY TO HEAVEN.
(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

Przerwa na zabawy w wodzie


Wrzucę wam pare zdjęć i będę tu wpadać częściej :) buziaki 



2 kommentarer

Anonym

18 Feb 2020 21:28

Ale piękne zdjęcia

Anonym

18 Feb 2020 21:28

Ale piękne zdjęcia

Kommentera

Publiceras ej